Despre noi:

drool.ro s-a nascut din dorinta de a oferi parintilor produse dragute dar si practice pentru copiii lor.

Satisfactia noastra creste cu fiecare nou colet impachetat deoarece stim ca inca un copil/ parinte se va bucura.

Vom cauta sa diversificam cat mai mult oferta noastra de produse pentru ca site-ul nostru sa provoace dependenta. O dependenta buna speram noi.

Spor la cumparaturi!

Metode de plata

Aveti la dispozitie 3 modalitati de plata:

  • Plata ramburs
  • Plata prin virament bancar (ordin de plata)
  • Plata online cu cardul

1. Plata ramburs:

Plata poate fi facuta in numerar in momentul in care curierul va livreaza marfa comandata.

Valoarea rambursului va fi inscrisa in factura ce insoteste marfa si aceasi cu cea comunicata in momentul plasarii comenzii (prin e-mail sau telefonic de catre un consultant drool.ro).

2. Plata prin virament bancar (ordin de plata):

Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul nostru. Aveti mai jos datele noastre necesare platii:

S-K INSTRUMENTS & SYSTEMS S.R.L.

Cod unic inregistrare: RO 28922760

Nr. reg. com: J23/1981/2011

Str. Fizicienilor nr.6, Magurele, Ilfov

RO27BACX0000001808860002

Unicredit Bank – Sucursala Magheru

Comanda va fi livrată doar după confirmarea plății.

3. Plata online -MobilPay

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei tale, in conditii de siguranta deplina. Plata prin card este o metoda sigura deoarece datele cardului tau nu vor fi stocate de catre procesator, ele fiind securizate si incriptate.

Pentru efectuarea platii vei introduce numarul cardului tau, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce contine si semnatura ta).

Moneda in care se va efectua plata este RON; pentru alte monede acceptate te rugam sa ne contactezi.

 

 

Livrarea

Livrarea produselor pentru comenzile ce depasesc valoarea 150 lei se face GRATUIT (in limita a 2 Kg).

In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 150 lei costul livrarii este 12 lei in easyBox si 15 lei la domiciliu (in limita a 2 Kg) pentru comenzile platite Ramburs, si 10 lei in easyBox si 13 Lei la domiciliu, pentru comenzile platite prin MobilPay.

In cazul coletelor ce depasesc 2 Kg, se va percepe o taxa de 1 leu + TVA pentru fiecare kg suplimentar (valabil atat pentru Bucuresti, cat si pentru restul tarii), indiferent de valoarea coletului.

NU se percep taxe pentru kilometri suplimentari (localitati aflate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat) insa timpul de livrare poate fi cu 1-3 zile mai mare.

Livrarea se face dupa ce toate produsele comandate sunt in stocul nostru, in 24 – 48 ore de la lansarea comenzii.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.

Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Returnarea produselor

In cazul in care produsul comandat nu corespunde cerintelor dvs. sau prezinta defecte de fabricatie, aveti dreptul sa ne notificati in scris ca renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.

Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu prezinte semne de uzura si urme de asamblare, etichetele si documentele insotitoare ale acestuia nu trebuie sa lipseasca.

ATENTIE: Produsele care au fost desfacute trebuie returnate, nedeteriorat, impreuna cu toate piesele primite, in caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibila.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca un produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar in cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervam dreptul sa refuzam produsul.

Din motive de igiena nu se accepta retur lenjeria sau alte articole intime . De asemenea, nu se pot returna produsele purtate, folosite si cu etichete rupte.

Produsele ce fac obiectul returului se returneaza ambalate  într-o manieră asemănătoare cu cea de la primire !

Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre noi, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 5 zile de la primirea returului, intr-un cont bancar furnizat de catre dumneavoastra.

NU se va returna costul transportului. De asemenea în cazul în care pachetul conține produse cadou, promoții, etc, se vor returna și acestea împreună cu produsele. Dacă ați beneficiat de transport gratuit, la returnarea banilor se va reține costul de transport .

 

Cos de cumparaturi
There are no products in the cart!
Subtotal
0.00 lei
Continua cumparaturile
0
Open chat
Buna, cu ce te putem ajuta?